Andra bloggare

Jag tycker det är så komiskt när jag loggar in här. För då ser man ju vad andra bloggare skriver om och vad deras bloggar heter. Och herreminje, är det bara fjortisar som bloggar? Ungefär så här ser listan ut:

Nissepissa4ever
**Klariz**
Jaälskaminfamilj
Bimbolina
KlarAFinABallerinA

(Helt fiktiva namn. Hoppas jag.)

Visst, min är väl inte så normal heller "blandkatterochkorvar". Men jag har åtminstone inte en mängd tecken och felstavningar och stora bokstäver där det ska vara små eller fjortisalias. Och så bloggar jag inte om mode heller, bara där är jag unik och speciell och går emot 99% av alla som bloggar ungefär.

Jag kanske borde byta bloggnamn?

CyniskAMammaNMedOsunTIntressEförWT

??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback