Den perfekta fjortisbilden

Kära dagbok. Jag har en märklig hobby. Jag tycker att det är kul att försöka få till en perfekt fjortisbild á la lunarstorm. Ni vet, en sån där bild som man tar lite uppifrån när man liksom sneglar in i kameran och försöker vara skitsnygg?
Jag ser alltid vindögd ut på såna bilder, fastän jag försöker se fjortis ut.

I alla fall, idag lyckades jag. Det har tagit många år av slit och övning, innan jag insåg att tricket är mobilkamera. Man ska inte ha en skitbra kamera med zoom, det ska vara mobilkamera. My mission is complete. Jag måste nu finna en ny mening med livet, eftersom mitt uppdrag jag levt för så länge nu är genomfört.

Fjortisbilden:



Ser ni hur perfekt den är? Det där kikandet under lugg - nailed it! Och så blir mina ögon jättestora på grund av vinkeln.
Och bara för att göra det riktigt riktigt perfekt, en maffig urringning längst ner.

Kan det bli mer fjortis? Jag är riktigt stolt nu. Och jag dedikerar detta inlägg till min make, som har kämpat med mig i kampen efter den perfekta lunarstormbilden. Vi är i mål nu älskling. Vi är i mål!

Kommentarer
Postat av: Pelle

hahaha du klarade det! Du KAN!

2008-06-25 @ 18:27:44
Postat av: lisa

då kan jag inte annat än säga grattis, skam den som ger sig - till slut ger det resultat. bra jobbat ellen ;)

2008-06-25 @ 19:57:19
Postat av: Terryleene

Skitsnygg!

MEN! tyvärr måste jag ändå smolka din glädjebubbla en aning...du ser ju för fasen GLAD ut! Du ser inte alls ut som att du precis har skurit dig. Och dina läppar är stängda. Inte ens en aningens porröppna!

För det vet väl alla, att fjortisgirls mår pissdåligt och alla skär sig och är har en helt skadad porrifierad syn på sex due to jämnåriga gossars krav på analsex?!

Postat av: Cicci

Öva mer, du ser ut som en pilsk glad filur väldigt söt... inte alls sådär bibmokåt ut. Mera läppar fulla av isadora lippgloss lite öppen. Lycka till!

2008-08-08 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback