Dåligt humör

Idag är jag på skithumör. Arg på allt och alla. På att jag inte får jobb jag vill ha, på att mina linser gör ont, på folk som inte ställer upp, på att vi bor långt ifrån massa vänner.

Så jag tänker ta ut min ilska på en viss sorts människor. Nämligen:

De som säger "åh, jag gråter till och med till Home Extreme Makeover" när man pratar om att gråta lätt. Jag menar, kom igen?! Vem fan gråter inte till det? Skitsnack, att gråta till HEM är inte att vara blödig, det är att vara normal.

Sluta! Alternativ på straff till människor som säger "jag gråter till och med till Home Extreme Makeover":

- låsa in dem i ett rum tillsammans med Ty och en bytta koffein och en megafon
- tvinga dem att bo i ett delfinrum. När man är vuxen.
- bli ålagd att varje gång man ser en stadsbuss ställa sig framför den och skrika "Move that buss! Move that buss!"
- Titta på Home Extreme Makeover

Nu känns det lite bättre. Människor att störa sig på imorgon: pensionärer. Det behövs ingen anledning, förutom att de är de största egoisterna som finns.

Kommentarer
Postat av: milimina

...och om man inte gråter till home extreme makeover...?

2008-06-26 @ 16:13:45
Postat av: Ellen

Då är man riddar Kato. Med ett hjärta av sten! :-o



Nej, men då är man nog inte särskilt blödig bara.

2008-06-27 @ 09:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback