Just send me to the ättestupa why don't you!

Jag är en 24-åring i en pensionärs kropp. Jag har ont i ett knä, men ok, det beror på att jag ramlade omkull på ett bröllop due to vin på golvet (inte orsakat av mig), blöta fötter (orsakat av mig) samt lite alkohol i kroppen. Men ändå, pensionärstecken 1 = ont i ett knä.

Sen har jag ont i en höft också. Det vet jag inte hur jag fick. Mystiskt, men ändock: pensionärstecken 2.
Utöver detta har jag idag lagat 3 hål i mina stackars tänder. Så nu dregglar jag lite (pensionärstecken 3) och klarar knappt av att äta något annat än mjuk banan (pensionärstecken 4).

Så det är dags att sticka till ättestupan. Först ska jag dock förbi älskade morfar. Jag kanske kan sno lite av hans mediciner. Och låna en hörapparat också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback