En perfekt sommardag

Igår hade vi en perfekt sommardag. Vi började med ett morgondopp och båda barnen simmade och plaskade och hade det trevligt. Hem för en god pannkakslunch och även gullefjunet Emmy som matvägrar åt. Sedan slappade vi lite hemma, och jag låg och läste i vilstolen under parasollet för första gången den här sommaren. Helt otroligt, fem minuters lugn och ro!

På eftermiddagen åkte vi och handlade lite tillbehör till vår grillkväll, och sedan grillade vi hamburgare med T och A, och till och med jag tyckte att det var gott.

Det var en sån där slö men trevlig sommardag som nästan skulle passa in i en Pripps Blå-reklam.

Idag däremot. Well, vi kan väl säga att det inte blev lika perfekt idag. Ungarna surade på stan, jag har haft ont i huvudet, jag hann inte kolla kläder åt mig själv på slutrean (men E och N fick lite var) och så var laxen dålig så vi fick köpa pizza.

Imorgon är en annan daaag! *sjunger*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback