Berlin!

Sedan i torsdags kväll är jag hemma från Berlin. Det var en mycket trevlig resa, med både shopping och festande. Och väldigt internationell mat, jag slapp det tyska köket helt och hållet. Vi gick mycket. Jag har precis slutat ha ont i fötterna och benen. Vissa gånger gick vi till och med fel, men hittade rätt till sist (vilket verkligen var tur!). Foton finns på facebook. Här vill jag bara ta tillfället i akt att tacka alla dem som gjorde resan så rolig:

Tjejen, Dylan, Den Andra Killen, Nötmannen, Nötmannens kompis, Turken I Militärbyxorna, Den Slemmiga Turken, Tjockisen I Vita Skjortan, Bartendern, Sura Tågtanten och så Dryga Flygvärdinnan Zoltan.

Tack, ni gjorde ett bra jobb! :-)

Kommentarer
Postat av: lisa

sjyrre med berlin, men lite lamt inlägg va. jag vill ha mer utförliga detaljer och tips inför min berlinvistelse!

2008-07-13 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback