Helgen i korthet

Den här helgen har varit riktigt bra, men jag orkar verkligen inte blogga om allt. Trevligt i lördags med vänner och god mat och barn som hade jättekul, och så Björn! Mysigt idag, men lek- och busland och sötaste ungarna. Och sen måste jag bara skryta med storbarnets uppfostran. Jag som mamma har verkligen lyckats när han gör såhär:

(N kallar pappa P för pucko, och vill sen att han ska hämta vatten åt honom)

P: Men du får hämta vatten själv, på toaletten
N: Nej! Du hämta vatten åt mig.
P: Hämta själv på toan?
N: Nej! Du inte pucko. Du hämta!
P: Är jag inte pucko längre? Är mamma pucko?
N: Nej!!! Pucko! Pucko! Pucko! (Pekar på P)

(Och så går han och hämtar vattnet själv på toaletten...)

Kommentarer
Postat av: lisa

men det är ju alldeles strålande, det har du gjort bra ellen.

jag ser på reprisen av melodifestivalen nu, missade den i lördags, och man kan ju inte låta bli att se den, det går inte för sig.

2008-02-26 @ 00:07:38
Postat av: svärmor

P är inget Pucko... mammas lill pojk...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback