Min dag är så dålig...

Den här dagen är så dålig, att hade den varit en artist hade den varit Christer Sjögren.
Den här dagen är så värdelös att Per Gessle kan slänga sig i väggen.
Den här dagen är så tråkig att Bo Lundgren framstår som komiker.
Den här dagen är så dum och meningslös att FRA-lagen verkar snäll och vettig.
Den här dagen borde inte få existera. Ungefär som Carola.
Den här dagen får gärna ta slut. Typ som alliansens regeringstid.

Inte nog med att alla system på jobbet är kaputta. Borta. Döda. (Go digitaliseringen!) Nej, jag är också superförkyld, tjock och trött. Och när jag skulle tröstäta choklad så insåg jag att jag hade köpt fel variant. Någon äcklig sak med kakaobönor i.

Det kan man nog se som positivt dock, eftersom jag inte blir tjockare.
Men det dröjer nog ett tag tills jag kan se den guldkanten.


Kommentarer
Postat av: Leos pappa

En värdo dag helt enkelt.



Jag slår på stort och kommenterar för första gången. Jag har ju läst ett tag men inte orkat förut.



Jag vet inte om du ändrat något med flit eller om det (troligitvis) är blogg.se som ändrat i RSS-flödet. Man kan nu inte läsa hela posten via exempelvis google reader utan måste klicka upp sidan. Är det dock något du kan styra över så ändra för guds skull tillbaka! :)



2008-12-10 @ 16:08:41
Postat av: milimina

det är blogg.se som muppar. finns nån inställning nånstans som ändrar tillbaka enligt tips från annan blogg.

2008-12-10 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback