Irriterande saker

Visst är det så att när man har huvudvärk så är allting jätteirriterande?

Just nu sitter jag och är skitförbannad på att jag har en synlig prick efter en finne i pannan, samma dag som jag tvättat och fönat håret på morgonen. I vanliga fall orkar jag inte gå upp tidigt, utan tvättar håret på kvällen före. Vilket leder till att jag ser ut som "hej kom och hjälp mig" i håret. Men idag orkade jag (egentligen inte) gå upp tidigare, och fixa. Men nu sitter jag alltså här med fint hår och en jäkla fläck i pannan. Den hade ju passat mycket bättre in i min image när jag har en fuldag. Istället får jag sitta här med nytvättat hår och gäspa och se allmänt normal ut, om det inte vore för den förbenade lilla pricken. Ännu mer irriterande är det att min mobilkamera inte vill spara bilderna jag tar, så jag kan inte ens visa er den förbannade pricken. Vilket gör att det här blogginlägget blir rätt meningslöst. Vilket gör mig ännu mer irriterad.

Fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback