Den där berömda väggen

Det är tur att jag inte har anlag för att bränna ut mig, annars hade jag nog legat risigt till.
Just nu är det så hektiskt att jag inte riktigt vet vart jag ska vända mig.

Heltidsjobb
Eget företag
2 barn under 4 år
Kvällskurs på universitetet
Leta nytt jobb (I'm on vikariat här)
Husletande*
Julpyssel*
Julbak*
Bantning

Att skriva välformulerade, klyftiga och roliga blogginlägg kommer långt ner på listan.
Typ efter "försök komma ihåg att ge din make en puss någon gång i veckan".

Vill någon ge mig en utlandsresa över nyår i julklapp så skulle det vara mycket, mycket uppskattat!

*(jo, det är faktiskt obligatoriskt. Lite roliga måsten vill jag ha också.)

Kommentarer
Postat av: Kommando-mamman

Men du, jag har en tävling i min blogg som kanske kan pigga upp dig? Ingen resa men nästan. Eller kanske inte nästan förstås men lite. Nej, inte ens lite faktiskt.



Men en tävling har jag!

Postat av: linda

att du orkar!!!!

du har all min beundran.

2008-12-03 @ 14:35:47
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: milimina

"inte har anlag för att bränna ut mig"

-vem har anlag för det?

-hur ser såna anlag ut?

-hur kan du vara säker på att du inte har det?



en stillsam undran bara.

2008-12-03 @ 16:47:18
Postat av: Ellen

milimina - jag tror inte man kan vara så lat som jag och bli utbränd? Jag menade självklart inget negativt med det à la "äh, det är bara en viss typ som blir deprimerade, jag som är så bra blir inte det".

2008-12-03 @ 20:01:23
Postat av: Carisma95

Själv har jag funderat om jag orkar med en kvällskurs eller ett par.

Jag får nog tänka om... Ha ha! :-D



All credit to you!!!

2008-12-03 @ 20:06:40
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: milimina

vem som helst kan bli utbränd. en del har såklart högre riskfaktor men det kan under vissa omständigheter drabba alla. även lata ;)



lite öm punkt bara.

2008-12-03 @ 20:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback