Vill du gråta lite?

Eftersom jag redan sitter och gråter, due to onda bihålor, trilskande skrivare och körsbärsfläckar på vita byxor, tänkte jag fortsätta. Så jag letade upp mina all time high-gråtögonblick på youtube.

Och eftersom jag är en så generös och givmild person tänker jag självklart dela med mig.

Vi börjar med nummer fem på listan. Jag grät då, men nu.. tja... nej.




Sen tar vi nummer fyra. Och vi fortsätter med pinsamt dålig smak:




Nummer tre på listan, nu börjar det ta sig:


Och så tvåan. Snyft snyft. (Undrar hur bra mitt tangentbord mår av dessa tårar?)




Och till sist. All time high. Jag gråter tills jag mår illa, jag gråter flera dagar efteråt.
Snyft!


Nu ska jag gå och ta ur linserna. Det gör ont i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: milimina

SISSY!!! :)









jag gråter faktiskt också ibland numer. fast bara om det är barn som är sjuka eller far illa eller så. im the ice queen. ;)

2008-08-12 @ 17:58:15
Postat av: therese

åååhh kalla fötter. jag älskade den serien... tjöt som en..ja jag vet inte vad när rachel dog...

Postat av: Karin

Ha, jag tänker inte ens lyssna. Jag är en stark okänslig kvinna. Inget kan få mig att gråta! Såvida det inte är låtar om trasiga diskmaskiner och ingen lön och ungar som stoppar kattmat i avfuktaren (som då också blir trasig) och katter som på grund av bristen på tillgänglig mat äter upp min leverpastej. Men sådana realistiska låtar görs förstås inte. Synd. Skulle säkert funkat bra att dansa till.

2008-08-12 @ 21:48:14
URL: http://karinlindell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag höll mig till tvåan.. då kom fontänerna i ögonen.. usch.. brrr



jag älskade kalla fötter men fattade inte vad som hände för jag missade ett eller två avsnitt och plötsligt var hon borta..

2008-08-15 @ 08:58:57
URL: http://ruthinger.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback