Just nu: hemma hos oss.

Om man läser råd om barnuppfostran låter det alltid som att om man bara ger barnen tid att vänja sig vid något, kommer det gå hur enkelt som helst. Man ska säga till att de får hoppa tre hopp till, eller att om fem minuter ska vi gå hem, eller snart ska vi borsta tänderna. Jo men tjena.

Detta är N en tjugo minuter efter att vi börjat säga till om läggning:


(Ja, jag har just upptäckt att mobilkamera + blogg = roligt!)

Bara för att jag nu har lagt upp bilder på ungarna måste jag ju i rättvisans namn lägga upp en bild på mig också.
Ur Noas synvinkel då:

Kommentarer
Postat av: Karin

Men det finns ju en enkel lösning på problemet! Raka dig!

Postat av: Bella

haha=D

Du hade fått så bra kritik via en tråd på fl så jg var bara tvungen att titta in... Och ja. De hade rätt! Du har humor=)

2008-08-12 @ 07:14:14
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: June

Haha, Du e ju för skön. Ärligt du borde skriva en bok eller nåt. Du har talang på riktigt!

2008-08-12 @ 18:10:50
URL: http://mammajune.blogg.se/
Postat av: Terry

Maj gadd! Du är ju shabby chick på riktigt...

Vitt, småblommigt...och en lintott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback