Jag leker "jag måste ligga med en av de som kliver på bussen"

Medelålders man från mellanöstern
Överviktig tonåring
Kvinna i huckle
Kvinna i slöja
Kvinna i sjal
Kvinna i tygbit över huvudet
Medelåldersman från afrika
Medelåldersman från mellanöstern
Mellanösternmedeleåldersman
Medelåldersman från mellanöstern
Tonårstjej
Tonårstjej
Tonårstjej
(Jag svär, de gick på så här grupperat! Jag vet inte om de hade pratat ihop sig innan)
Medelåldersman från mellanöstern
....
....
....
Svettig, gammal man från något land jag inte vet var.
---
---
---
Måste jag alltså välja honom?
---
---
Och där! Till sist!
Kille som ser ut som en ung Will Smith.

Oh yeah, det kunde ha varit värre. Svettig medelåldersmellanösternman-värre.

Kommentarer
Postat av: listoplisto

Hmm, intressant lek. Den ska jag testa nästa gång jag åker buss :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback