Emmys modeblogg!

Da!

Titta! Dä ga eh dä ha dadakgaga!

Översättning: This is a hostile takeover.
Detta är nu Emmys modeblogg. Kläder "to die for" listas här nedan.
Jag fyller snart ett år *hint hint*


(Behöver jag ens påpeka de tindrande ögonen och sugrörsmunnen?)


"Titta oj dä dä hajgaga dä"
(Ett hett tips till dig som bara måste köpa en klänning trots att mamma och pappa uttryckligen har sagt att de inte vill att jag ska få någon: den här lila tunikan från Lindex duger fint. Tycker jag.)


"Ga ga da hädätää"
(Samma här. Känner du att det kliar i fingrarna efter att ge mig något rosa? Feel free att botanisera bland retrotrycken hos, ja just det, Lindex)


"Niiiin!"
(Öh, översättning behövs kanske inte? N'est ce pas?)

"Dadada titiii gagkdaga"

(Ni fattar stuket va? Om ni måste köpa rosa och klänningar, håll det snyggt!)

"Heddå!"

(Ja, alltså... hej då)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback