White trash-bingo

(Först bara: kukjävlaskitäckehelveteblogg.se! Jag hade skrivit det här inlägget i tjugo minuter när sidan kukade ur. Gah!)

Ok, här kommer i alla fall er nya favoritsysselsättning: white trash-bingo. Perfekt på jobbet eller när man har tråkigt efter att ha surfat för mycket på facebook.

Så här gör du:

Surfa in på
http://www.familjeliv.se/ och klicka på "Medlem". Där kan du sen välja en obskyr liten håla, så dyker en mängd medlemmar upp. Nu är det upp till dig att hitta en medlem som ger dig en mängd wt-poäng!

Man får poäng för följande saker:

Barn - 1 poäng för varje barn om mamman är mellan 20 och 25. Är hon under 20 får man 5 poäng för varje barn. Har hon fler än tre barn och är under 20 rekommenderar jag även en anmälan av pappan för utnyttjande av minderårig. Nog om det.

Namn - 1 poäng för varje barn som har ett wt-namn som Kevin, Liam, Tindra, Ängla, Vanessa osv. 1 poäng ifall mamman heter Jenny, Linda, Nathalie eller liknande. 1 till poäng ifall pappan heter Jimmy, Kenny, Conny, Tompa, Stefan, Kenta eller liknande. 1 extra poäng för varje h där det inte hör hemma, t.ex. Tindrah eller Khevin. Har hon två barn som heter Kevin och Liam ger det 5 poäng.

Presentationen - Varje glittergrej ger 1 poäng. Varje animation ger 1 poäng. Varje mirandanalle eller nalle puh-bild ger 1 poäng. Varje stavfel ger 1 poäng.

Jobb/utbildning - 1 poäng ifall hon är undersköterska eller jobbar inom hemtjänsten. 2 poäng ifall hon är telefonsäljare eller liknande.

Djur - 1 poäng för reptiler, 2 poäng för kamphundar

Foton - 1 poäng för varje fjortisposerarbild hon har på sig själv. 1 poäng för varje bild på tatueringar.

Familjestatus - 1 poäng för ensamstående eller skild.

Jag tror att det var allt. Nu tänkte jag ge er ett exempel på hur man räknar. Inte ett klockrent exempel dock, men jag har inte tid eller ork att leta bättre. Det finns många många bättre därute...

Här är tjejen: http://www.familjeliv.se/hem/pussnalle/presentation.php Och nu ska vi börja räkna poäng.

1 barn när hon var 23 = 1 poäng. Ena ungen heter Aaron, som egentligen kanske inte är ett wt-namn, men i och med det extra a:et blir det det. 1 poäng till. Tjejen själv heter Nathalie. 1 poäng till. Hennes kille heter Stefan. Ytterligare 1 poäng. Nu är vi uppe i 4 poäng.
Antal stavfel: 14 (vad är det för oskick med e´?)
Antal bilder på sig själv i fjortispose: 10
Skild (ja, det räknas även om man har en ny): 1 poäng
Både sexleksakssäljare och undersköterska: 3 poäng

Summa poäng: 32

Kan ni slå mina poäng? Kom igen, spela wt-bingo!

(Och ja, jag är lite lite elak. Men å andra sidan, vad är oddsen för att tjejen ska hitta till min blogg?)

Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha. du är inte snäll, men sjukt rolig.

Postat av: viola

haha gud vad kul!

2007-09-19 @ 13:47:36
URL: http://violis.blogg.se
Postat av: milimina

jeij, två poäng till mej! ;)

2007-09-19 @ 20:46:35
Postat av: Anna

Får jag vara med? Den här glittrar fint:
http://www.familjeliv.se/hem/tigerlily/presentation.php

2007-09-20 @ 17:16:26
URL: http://ihuvudetpaarticuno.blogspot.com
Postat av: Trin

Moahahaha! Så sant! Familjeliv är en guldgruva på white trash-slödder. Vad sägs om denna?
http://www.familjeliv.se/hem/sweet_hart/presentation.php

2007-09-21 @ 20:48:05
Postat av: Gäspan

Va? Jag som är så WT får bara två poäng!!! (skild två gånger)

Jag tycker att du måste lägga till kategorier som
antal barn (många = många poäng)
rökare
hemfärgat hår, helst blont
funderar på bröstimplantat/alt. har bröstimplantat
fläkt i taket i sovrummet
beskrivning av dottern som "princessa"

2007-11-11 @ 09:31:14
Postat av: MissMary

http://www.familjeliv.se/hem/freaky_starsprinkle/presentation.php

Känner mig lite elak men kunde inte låta bli att visa er de här fina namnen

2007-11-11 @ 09:48:00
Postat av: Anonym

http://familjeliv.se/hem/skrattigtjej/presentation.php

den här då? HUr många får jag??

2007-11-11 @ 13:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback