Världens finaste Noah!

Jag har tametusan världens mest underbara lilla korv! Han är så fin så fin så fin!

Ikväll har han krånglat vid läggningen. Han bara vägrade sova, och stackars P fick sitta därinne en timme med en korv som bara dummar sig. Så ger P till slut upp och går och lägger sig i vår säng och tittar på TV. Efter ett tag kommer Noah ut, så klart! Jag frågar då ifall han vill sova i vår säng, bredvid pappa istället? "Jaa!" säger han då och springer in till vårt sovrum. Väl där hör jag hur P säger åt honom att hämta sin kudde, varpå Noah hojtar "pippiii!" (han har pippimotiv på sitt påslakan och örngott) och verkligen springer till sitt sovrum. Efter en liten stund (och lite stånk och ansträngningsljud) kommer han med sitt påslakan (vuxenstorlek, så det är lite krångligt för honom) i famnen och ser jättelycklig ut. Han lämnar det i vår säng och springer tillbaka efter kudden. Sen kryper han upp i sängen bredvid Pelle efter att ha gett mig en godnattpuss.

Nu vet jag inte om han kommer somna där eller inte, men herregud vad söt han är! Vår underbara lilla kokoskorv!

Kommentarer
Postat av: lisa

äpplet har visst inte fallit så långt ifrån trädet i det här fallet heller! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback