Teknikkvarnen!

Idag var det en sån där supertrist söndag, med regn och blä. Inte ens att söta Sofie skulle komma förbi senare verkade göra dagen ljusare. Jag hade lust att åka till Tom Tits, av någon anledning. Men det kunde vi ju inte. Så jag försökte surfa runt lite och hitta saker att göra här i Öret. Och då hittade vi det! Guldkornet vi inte kände till! Teknikkvarnen i karlslund!

Lite som Tom Tits, fast i miniformat. Man fick göra experiment och testa saker och leka. Och så fanns det utställningar och en gigantisk modelljärnväg som Noah bara älskade! Och jag och P hade superkul också, även om jag är ruggigt sur över att jag inte klarade den gröna pyramiden! *grr* Emmy sov hela tiden, vilket underlättade för oss - vi kunde ju ge Noah en mängd uppmärksamhet.

Noahs favorit var nog kulbanan. Pelles också tror jag! Min favorit var den frustrerande pyramiden, jag hade gillat det ännu mer om jag funnit en lösning till sist.

Här kommer lite bilder på vår härliga dag:













Sedan kom Sofie och Lasse och hälsade på, väldigt trevligt! Och så har jag hittat en härlig kurs jag vill läsa i vår, istället för genusvetenskap. Det känns mycket kul! En bra dag med andra ord.

Vi avslutar med lite bilder på supersöta enmånadersbebisen Emmis pemmis:












Kommentarer
Postat av: jeanette

Söta familjen! :) Vad för kurs ska du läsa? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback