Listor!

Det är nog dags för lite listor känner jag!

Bäst just nu:

- Emmy är uppe på sin födelsevikt, amningen fungerar alltså.
- Jag är nere på min startvikt
- Vi har en hel vecka kvar av ledighet tillsammans
- Vi har fått sova bra de senaste nätterna, helt otroligt!

Sötaste Emmy:

- I den brunrandiga sparkdräkten. Toksööt!
- När hon ligger på min mage och sover.
- När hon gör en "sköldpaddsmove" och ändrar ställning när hon sover på mitt bröst
- När hon är vaken och plirar med sina mörka ögon

Sötaste Noah:


- I nya rosarandiga bamsemössan. Toksööt!
- När han åker vagn och sticker ner handen till Emmy för att trösta henne när hon är ledsen
- När han kommer och väcker P på morgonen genom att viska försiktigt "pappa, pappa" för att inte väcka mig och Emmy.
- När han helt plötsligt får för sig att gosa med Emmy, bara sådär.

Sämst just nu:

- Hängmagen. Usch!
- Vädret. Jag vill ha sool!
- Hängmagen.
- Amningssötsuget. Varför? Helt meningslöst. Dumma hormoner.
- Hängmagen.
- Att jag aldrig kan känna mig riktigt ren, utan alltid luktar mjölk.

Kommentarer
Postat av: lisa

listor är typ det bästa! jag vill också ha sol, och så vill jag se dom små liven snart, det ser jag fram emot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback