Duktig mamma!

Oj, jag har varit en så otroligt duktig mamma idag. Fick iväg Noah till dagis utan en tår från honom,mig eller lillasyster. Han gick/sprang hela vägen till dagis och lyssnade jättebra på mig. När jag lämnade honom på dagis gnällde han ingenting. Och Emmy sov i vagnen hela tiden. Hon fortsatte sova hela vägen hem, och jag fick gjort hela historiedelen av franskan som jag skulle göra. Hann till och med börja lite på fonetiken.

Sen var hon i och för sig vaken hela dagen nästan, men å andra sidan fick jag mitt första riktiga leende, så det var det verkligen värt! Sen gick vi på promenad jag och Emmy, innan vi hämtade Noah. Hon sov. Noah och vi knatade sen till lekparken och lekte. Emmy sov. Nu är vi hemma igen och korven har smällt i sig typ fem plommon på rad. Hmm... undrar hur bra det är för hans mage?

I alla fall, *klappar mig själv på axeln* tycker jag att jag har varit såå duktig idag! Mhm, världens proffs på att vara tvåbarnsmamma. Det är jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback