Un, dos, tres!

Ja ja jänet. Du säger, jag lyder! (men jag fattade inte om jag skulle hitta på egna "3 saker jag..." så jag tog samma som dina. Hoppas att det var meningen. ;-)

3 saker jag skäms för:
- Min kropp. Obviously
- Min avundsjuka. Gläds åt andra istället Ellen. Gläds!
- Mitt humör. Usch.

3 saker jag är stolt över:
-
Mina barn
- Att jag nästan alltid lyckas med det jag företar mig
- Min hjärna

3 saker jag vill göra nästa år:
- Resa. Men det ska nog vänta tills 2009.
- Jobba. Jag vill få jobb!
- Umgås med min älskade familj så mycket jag kan.

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

- Emmys födelse. Det absolut häftigaste jag har varit med om!
- Vår husbilssemester. 2 vuxna varav en gravid kvinna och en tvååring i en liten husbil. Det kunde ha blivit katastrof, men istället blev det underbart och jag insåg hur mycket kärlek jag har i mitt liv.
- Typ alla tusentals roliga saker Noah har gjort. Det som får representera det blir nog: "Kotte boorta! Nämen?!"

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
- Noah
- Emmy
- Pelle

3 personer jag avundas:
- Jänet, för hennes braiga jobb.
- Malin, för att hon fick jobb så nära inpå examen, helt på egna meriter
- Elin, för hennes superba jobb

(Ja, massa jobb. Men ärligt talat, jag har allt annat i livet. Det enda jag saknar är ett bra jobb)

3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:
- Lisa
- Sarah
- Vafan, mina vänner bloggar ju inte så det blir ingen tredje!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Haha åt din:
3 personer jag avundas:
- Jänet, för hennes braiga jobb.
- Malin, för att hon fick jobb så nära inpå examen, helt på egna meriter
- Elin, för hennes superba jobb

nu har du ju jobb :-D

2007-11-13 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback