Vacker dag

Vilken tur! Om man bestämmer sig för att gifta sig i november, kanske man inte förväntar sig snö och strålande sol från isblå himmel. Men sån tur har alltså A och T! Vi ska åka till rådhuset för att vara deras vigselvittnen om ca två timmar. Nästan dags att börja göra sig fin med andra ord. Sedan på kvällen blir det grekisk mat på Efesos, för att fira de nygifta. Mycket trevligt!

Lite panik blev det ju över barnvakteriet, eftersom de är våra enda barnvakter. Tur nog ställde söta Malin upp, så allt löste sig! Lill-bebisen får följa med och sova i vagnen, hade vi låtit Malin ta hand om båda ungarna hade hon nog blivit knäckt för  all framtid. Och det vill jag ju inte, jag vill ha min kompis kvar sund och frisk.

Igår var det lönedag, hjälp vad mycket folk på stan! Idag också antar jag. Och vi också, såklart. Med tvillingvagn. Uj uj uj (För att vara riktigt närkingsk)

Hoppas att alla andra får en fin lördag också! Nu är det bad och göra sig fin som gäller, jag behöver nog två timmar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback