Syster, chokladbollar och ridning

I helgen har systeryster varit här. Det var mycket trevligt. Det blev massor av lek med Noah "Siiiiji, kom, kom!", prat och så såg vi rätt mycket på the Office (us) också. Mysigt!

Sedan igår var dagen med stort D! Jag red ridlektion. För första gången på evigheter! Och jag satt kvar! Hästen gick på tygeln! Jag kunde! Ridlärarn visste inte att jag haft ett "litet" uppehåll i min ridning, så hon var lite väl hård mot mig tyckte hon efteråt. Min träningsvärk idag håller med.

Nu ikväll är jag ensam med mina små monster. Det komiska är att när Noah var mindre brukade jag blogga om alla söta saker han gjorde. Nu gör han lika många söta och roliga saker på en dag, som han gjorde på en månad förut. Ett smakprov:

Jag: Noah, ska vi leka kurragömma? Du gömmer dig när jag räknar?
Noah: Ja! Gömma mig!
Jag: 1...2...3 (...) ...10!
*öppnar ögonen*
Noah står mitt på golvet framför mig, med en filt över sig! Han tyckte nog att han hade gömt sig jättebra!

Annars är spöken roliga nu också. På en husvisning vi var på i söndags, letade han spöken överallt. Han hittade inga dock, det kanske hade fått ner priset lite?

Två timmar tills P kommer hem. Suck. Noah har ätit kvällsmat, vi har lekt, vi har bakat chokladbollar, han har sett på Bamse. What to do?

Här kommer lite bilder:


Noah och favoritmoster Siri läser bok


Noah är spöke!


Chokladbollar är mums!


Ja, hon är världens sötaste. Det är vetenskapligt bevisat.


"När mamma och Noah gör chokladbollar har jag gympa på golvet! Inte fick jag smaka heller"


Kommentarer
Postat av: jänet

Meh, här går man och rider utan mig! :O Men kul för dig! Hur var det då? Vart nånstans är det? Ska du fortsätta?

Jättefina bilder, så söt Emmy är! :*

Postat av: lisa

guud vad söta dom är båda två! och vad roligt med ridning. när börjar jobbet?

2007-11-13 @ 23:20:50
Postat av: farmor

oj det lilla flickebarnet är en kopia av fadern i samma ålder.... men sötare och Noah ser ut o tycka om sina chokladbollar utan spöken?

2007-11-14 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback