Önskelistor

Snart är det jul. Julen är kul!
På julen får man klappar, sen i soffan man slappar.
Detta vill jag och familjen ha, läs våra önskelistor så blir det bra!

Ellen (viktigast först!)
- Dvdbox med "kalla fötter"
- Scrapbookingsaker (se t.ex. www.panduro.se)
- Böcker! Gärna Marian Keyes "är det någon där" eller vad den nu heter.
- Spabehandling (massage!)
- Smink och kläder, det sedvanliga med andra ord

Noah
- Kläder (Obs! Se tidigare inlägg)
- Böcker
- Tvålkritor
- Pussel (inte såna med knoppar, vanliga pussel)
Inga leksaker! Han har alldeles för många redan!

Emmy
- Kläder (Obs! Se tidigare inlägg!)
- Någon prasselleksak

Pelle
- Datorsaker kanske? Jag vet inte vad nördar önskar sig, förutom den förbannade espressobryggaren han babblar om! Och så fyller eländet år också.

Man kanske kan tycka att girig jag är, som bloggar om saker vi önskar så här.
Men det är roligare att få saker man gillar bra, än att behöva byta dem efter bara en da'


Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag önskar mig massa saker ju... Typ ny bil, platt-tv osv :-D

2007-11-18 @ 09:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback