Lovely Ikea!

Idag handlade vi på Ikea. Jag gillar Ikea! Nu är vårt vardagsrum så fint så fint så fint, med nytt sofföverdrag (vitt!) och en ny mysig ullig matta. Jag tror att det kan vara en likadan som jänet har. Fin i alla fall!

Så nu är jag äntligen nöjd med vardagsrummet. Wiho! Annars har jag och P mått lite halvkasst, och bara för det har Noah varit som knäppsmurfen på speed. Alltså, fem minuter med ungen så är man trött och glad och helt förvånad över hur knäpp man kan vara. Och vad han ljuger! Han hittar ju på så att han blir blå i ansiktet. Han biter sig i kinden och ropar: "Aj! Kull bita mig!" Jo tjena! Han välter något och skäller på Emmy. Jag vet inte vad det kommer bli av honom. Politiker?

Nämen! Nu bloggar jag om barn igen. Vad är det med mig? Gör jag inget roligare i livet? Jo, jag var på personalmöte i fredags. Det ni! Nu är jag riktigt vuxen! Och så har jag överdoserat the office (us) den här veckan. Jag är lite kär i Jim och Pam. Kanske ska jag börja stoppa någons häftapparat i jello på nya jobbet? Eller kanske inte.

Nu sover hela familjen i alla fall. Jag älskar er så mycket små sötnosar, särskilt Emmy och Noah, för ni läser ju verkligen det här och kan verkligen uppskatta denna smetiga kärleksförklaring. Verkligen!

;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback