Kalasdags!

Idag var vi på kalas hos lilla O. Det var mycket trevligt, N hade kul och jag också. O fick såpbubblor och Bamsebok av oss. Jag gillar kalas, även om det inte är jag som fyller år. Snart fyller dock N, och vad passar bättre än en önskelista? Så det här är vad han önskar sig, ifall någon okänd bloggläsare vill göra en liten tvååring glad! :-)

Dvd:er med A. Lindgren-filmer (Inte madicken, det har vi) "Fem myror..." är också bra
Uteleksaker som gräsklippare, skottkärra och sandleksaker
Kläder (läs: Meandi, Katvig, Molo, IdaT, Plastisock osv osv)
Fingerfärg

Om man får tro N från när han var på Toys 'r' us senast, önskar han sig även en sån där hemsk liten katt med batterier som jamar och rör sig. Vi tycker att det är en dålig idé. Skitdålig. Dessutom har han säkert redan glömt den. *minns bilden av N kramandes "min katt" samtidigt som han travade runt i butiken. Tårfyllt farväl*

Han har glömt den! *intalar mig själv*

Kommentarer
Postat av: jänet.

*prasslar fram ett skrynkligt papper och noterar.. skum katt var det..* :-D ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback