Gråt-toppen!

Alla som känner mig väl vet att jag gråter lätt. Åt typ allt. Särskilt på tv. Och nu är det säkert någon som tänker "ja, men det gör jag också, jag gråter alltid till Extreme Home Makeover". Kom igen! Vem gråter inte till det? Jag pratar om att ha extremt lätt för att gråta, sådär så att det är pinsamt. Så nu tänkte jag lista mina mest pinsamma gråttillfällen. Under några av dem har jag varit gravid, det får ursäkta lite.

1. Trummkillarna. Det här skäms jag mest för, och hävdar ivrigt att det beror på att jag var gravid. Jag gick på stan och skulle in på en affär. Utanför stod typ fyra killar och spelade trummor och de var jätteduktiga. De spelade för att samla in pengar till något. Och jag börjar gråta och tänker "de är så unga och så talangfulla". Herreguuud vad pinsamt! :-o Jag skyndade mig fort in på affären.

2. Madicken. Vi var hemma hos vänner på middag, och har Madicken på för att Noah ska ha något att göra. Så kommer scenen när Madicken ger bort sin plats i flygplanet till Abbe. Och herregud - jag börjar störtböla. Hemma hos några som jag inte känt särskilt länge alls. "Hon är så snähähäääll. Och han blir så glaaahahaaaad" *stortjuter* Ja, jag var gravid här också. Skyller lätt på det!

3. Tre kronors slutscen. Ok, jag var typ 12 år! Men det VAR faktiskt sorgligt när Larry kom gåendes med sin skylt och skulle demonstrera mot Sten Frisk, och så sprängdes huset med hans familj och vänner i. *får en tår i ögat*

4. Armaggeddon (hur faan stavas det??!). Eller, jag skäms inte för att jag gråter till filmen. Det är ju sorgligt!! Men att gråta till musikvideon med klipp från filmen, det är faktiskt lite pinsamt...

5. När min syster och hennes pojkvän gjort slut. Här vill jag tillägga att jag låg på bb och precis fått Noah, så jag var extra känslig. Men jag började gråta när mamma berättade att de gjort slut. Snyft snyft.

Ni ser, jag är lite värre än den generelle tv-gråtaren. Sen är jag ju extra känslig när jag är gravid, i förrgår började jag gråta för att Pelle inte köpte Noblesse åt mig som jag trott att han skulle göra...

Kommentarer
Postat av: lurkan

He he, jag har gråtit när de intervjuade en av hockeytränarna till de lag
som gick till final iår. "Han måste vara så stoooolt *hick*".

2007-05-21 @ 08:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback