Tjoho!

Vi har köpt hem en sju kilos vattenmelon. Hurra! Underbart, underbart.

Och så har jag köpt jif också, världen är åter som den ska. Tyvärr lider jag av sjuk ryggvärk ikväll, så något skurande med jif blir det inte. Men jag sprutade lite i handfatet och sniffade.

Hur sjukt är det inte att alla mina blogginlägg på något sätt kommer att handla om jif till sist? Undra hur många gånger jag har skrivit ordet jif i den här bloggen. Jif är ju till och med helt idiotiskt, vad var det för fel på Vim? Dumma namn, ljuvliga doft.

Jag tror jag behöver uppsöka en psykolog. Eller hålla tummarna för att typ soc inte läser min blogg. Då kommer de sno N. Han kan ju inte bo hos en psykiskt störd jif-pundare liksom.

Nej, dags att vänta på vattenmelon, P ska bara natta barn först. Mums!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Ja, dumma dumma jif-pundare ;) men oh så gott med vattenmelon. Vi har dock en jättebamsing till ananas och kesella vanilj som väntar på oss, så jag tror jag överlever! puss söta du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback