Sommardag

Nu är det sommar! Dels i almanackan (det är ju juni nu!) och dels vädermässigt. Vi har haft en underbar dag. Först var vi på stan och tittade på presenter till Noah. Sen åkte vi runt och letade någon mopeddel till P. Eller ja, den delen var väl mindre rolig. Hem och vila och sen har vi varit utomhus hela eftermiddagen. P klippte gräset, vi har spelat boll och lekt. Sedan åt vi supermumsig fetaost- och rödlökspaj på altanen. Jag älskar att ha trädgård! Och altan! Med kvällssol!

Nu har korven däckat, och vi också... nästan. Bara min ständiga huvudvärk som förstört dagen lite. Imorgon firar vi ettårig bröllopsdag och ska bl.a. åka på auktion i Nora, äta noraglass och träffa morfar lite. Vi har varken barnvakt eller pengar, så något firande på restaurang med bio efteråt eller liknande blir det inte. Men vi klarar oss nog ändå.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Om jag (dumt nog) skulle glömma att gratta er imorn så gör jag den nu : Grattis på er ettårsbröllopsdag :-D Hälsa på och N och ha en underbar sommardag och njut av familjen och varandra! Puss till er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback