Sommar och sol

Och jag smälter ju snart bort! Gah, värme, panik, svett!

Men lika glad för det är jag, för jag fick skitbra resultat på sockerbelastningen jag gjorde idag. Ingen graviditetsdiabetes här inte, perfekta värden! *klappar mig själv stolt på huvudet*

På lördag ska vi på examensfest hos Anki och Chrille. Jag tror det pratades något om lekar. I'm game! Så länge man inte behöver springa, det fick jag nog av idag när skitungen sprang åt helt fel håll på väg hem från dagis. Dumma dumma korven. Bajskorv! (Ha ha)

Idag hade han tydligen trillat av en cykel och slagit i huvudet på dagis. Stackars honom. Jag fick dock veta det typ två sekunder efter att han tvingat mig att springa efter honom. Så jag tyckte lagom synd om honom.

Imorgon upp på stan för att fixa examenspresent till ovan nämnda par. Svettigt och jobbigt, jag ser det framför mig. Nåja, what to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback