Harry Potter - the end!

Det känns lite mysko! Snart är sommaren här, och så också sista boken. Det är slut! Inget mer Harry Potter efter det. Eller jo, filmerna också. Men det är ju inte samma sak! Vad kommer hända?

Jag har följande teorier/förhoppningar:

- Snape är inte ond. Eller jo, ond är han ju. Men han är på de godas sida. Som Sirius säger: "The world isn't divided into good people and Death Eaters". Snape är en elak jäkel, men han är Dumbledore lojal. Tror jag. Vad jag hoppas vet jag inte.

- Någon av de tre dör. Jag hoppas definitivt på Harry, gnälliga lilla skitunge med Frodokomplex. Jag fasar för att Ron, Hermione eller någon av tvillingarna ska dö. Hagrid kan få dö, det gör inte så mycket. Konstigt nog. Hoppas hoppas att Percy dör. Och Malfoy!!

- Neville kommer spela en stor roll. Det hintas ju om det redan i OOTP, när han utvecklas så himla mycket i DA. Go Neville!

Det ska bli så spännande! Jag ser fram emot det så otroligt mycket! Men först är det filmen att se, härligt det också.
tp://www.mugglenet.com/countdown/cd-dh.swf "

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har fortfarande bara läst & sett första delen.. jag borde kanske gå till biblan nån dag och låna resten, blir ett bra sommarprojekt.

Postat av: jänet.

*hostar* HP-freak *host host* ;)

2007-06-28 @ 21:07:13
URL: http://aboutjeanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback