Eh...

Jag tänker inte blogga om alla kalas som varit. Alla (nästan) som läser den här bloggen var ju ändå på något av dem. Istället tänker jag försöka få klarhet i ett mysterium:

Hur kan det komma sig att jag som inte gillar tårta, och som har ätit tårta två gånger på fyra dagar, ändå är sugen på en smaskig jordgubbsmarängtårta? Jag förstår inte? Tårta är liksom inget sånt som jag brukar ha sug efter.

Det här skulle vara min bästa dag ur cravingsynpunkt:

-Vakna och borsta tänderna.
- Skura badrummet med Jif Kökken
- Knapra en mängd Fisherman citron
- Äta fetaostpaj till lunch
- Skura köket med Jif Kökken
- Äta en mängd cheeseburgare till kvällsmat, med jordgubbsmarängtårta till efterrätt
- Borsta tänderna länge, och skura handfatet med Jif.

Ah... sniffa rengöringsmedel.

N är inne i en ännu värre pippifas. Ligger och gosar med sitt pippi-påslakan när han ska sova. Ska ha med Pippidockan överallt. Idag fick vi lura i honom mat genom att säga att Pippi nog ville ha lax och potatis. Och det Pippi vill, det vill ju N. Det där rengöringsmedelssniffandet kanske ställde till det mer än jag trodde. Kanske vore bra att låta bli den här graviditeten? Eller näe... *smyger ut i köket för att hämta lite Jif Kökken*

Kommentarer
Postat av: lisa

ellen du är en jif-pundare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback