Värmeslag

Jag fattar verkligen inte? Det är mulet ute, det ser jag ju. Men så fort jag ska ge mig iväg någonstans så blir det strålande sol och pangvarmt. Men jag kan ju inte åka och bada, för det är fullt med regnmoln på himlen, och skulle jag ens närma mig en sjö skulle det säkert bli skyfall. Orättvist!

Note to self: inte en utflykt till när du är ensam med Noah. Inte. En. Till. Jag vet att jag kommer tänka "ja, men så farligt kan det ju inte vara." Men jo, det ÄR det. Han är ju överallt, hela tiden! Sitter ner, står upp, klättrar, hoppar, ropar och är en sån där helt vanlig tvååring. Med en toksvettig, toktrött mamma som är smidig som barbamamma efter en pizzabuffé. Blä!

Men nu sover sötnosen i alla fall. Och jag sitter här och är nyduschad men har hunnit bli varm igen. Helt otroligt.

Jag funderar lite på att lägga ut en bild på dagens outfit, bara för att roa mina medmänniskor. Jag sitter nämligen här i snickarshorts! Seriöst, jag ser ut som ett mumintroll som svalt en badboll och har missklädsamma snickarbyxor på sig. Absurt! Men sååå bekvämt.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: lisa

show me the snickarshorts!
viiiisa shortsen.
vi vill se ellens shorts. *klappar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback