Odefinierbart sug

Jag blir galen! Jag är sugen på någonting, men jag vet inte vad det är. Och jag är riktigt sugen också. Sådär "klockan är tre på natten och jag är på väg hem från krogen men behöver först en campinopizza"-sugen! Men jag vet ju inte på VAD?! Hur ska jag kunna tillfredsställa mitt sug då? Det är inte godis, inte chips, inte ostbågar, inte choklad, inte något av det jag brukar vara sugen på. Inte glass, inte jordgubbar, inte vattenmelon. Vad?! Vad är det?!

Dessutom kommer jag vara fast med det här jäkla suget hela kvällen också, eftersom jag ska vara vaken länge. Fantomen på operan är ju ikväll, men den börjar för fanken 22.30!! Lång kväll för mig med andra ord. Det skulle vara enklare om jag hade vetat vad jag är sugen på. Och sen införskaffat det. Mission impossible? *snyftar*

(Ja, jag vet att jag bloggar mycket om mat eller cravings eller sug. Men suck it up, så är det att ha en gravid kompis!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback