Massor att fixa!

Herregud, jag är stressad. Har precis insett att eftersom vi åker på vår husbilssemester på lördag, finns det ett gäng saker att fixa tills dess. Typ bestämma resrutt mer exakt. Typ skriva lista på 1000 saker såsom vad vi ska ha med oss, vad som ska tvättas, vad vi ska göra för mat att ta med osv osv.

Dessutom ska jag försöka stämma av allting med de vi ska hälsa på på vägen, se ut de bästa campingarna, lista ut vad vi ska roa Noah med... stress!

Förresten har jag kommit in på Franska A på distans i höst. Hurra! Det innebär att vi kan spara fp en hel termin, att N får gå mer på dagis om han vill, samt att vi får lite mer pengar. Tjo!

Vad mer ska jag fixa? Jo just ja - en lista på vad vi ska handla på Ullared. Jupp, ni läste rätt! Vi ska köra den här husvagnssemestern till fullo, supersvensson ska vi vara. Det är nästan så att vi tänker inhandla matchande träningsoveraller. Men bara nästan! Varför Ullared? Helt enkelt för att det ligger på vägen, vi har aldrig varit där och vi har en del saker som behöver inhandlas innan lillasyskonet kommer. Det ska bli en upplevelse.

Nu har jag bokat biljetter till Harry Potter också. Vi kan inte gå på fredagen, utan tar det på lördagen i sunkiga Nyköping. Det fungerar nog det också, om inte annat blir det lite nostalgiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback