Det börjar verka.. Claes-Göran Hederstam!

Herregud! Han är ju gammal gubben! Han som var så snygg när han var ung. Jag och lillasyster kan sitta och dreggla lite över honom på min melodifestivaldvd ibland. De där rockslagen. Den frisyren. Den blicken. Det leendet.

Men nu! Min illusion är förstörd! Han är ju jättegammal. Varför visar man upp sig när man är gammal om man inte har en anledning? Han finns ju i allas medvetande som just den där unge snyggingen. Varför vill man förstöra den bilden? Varför inte försvinna ur rampljuset med hedern i behåll? Det är ju skillnad på typ Lill-babs och andra seniorer, de har ju en karriär även senare. Men han hade väl bara den hiten? Varför inte låta det vara bra så då?

Äsch, jag kanske bara är lite upprörd eftersom jag blev så chockad över att han är gammal. Han som var så mysig.
Nu är det en mysko kille med solglasögon i bild. Allsång på skansen rockar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag satt med barnen och såg honom på nämnda melodifestival-DVD bara häromkvällen. Vilken kille! Jag har tack och lov sluppit se den gamla versionen av honom - och så ska det helst få förbli...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback