Nostalgi

Jag är världens nostalgiker. Jag vill att allt ska vara som förr. Jag vill att det ska vara grusvägar och gärsgårdar och barnen ska ha små hättor. Jag vill att affärer ska ligga där de har legat, jag vill inte att de ska bygga om Krämaren (galleria i Örebro), jag vill att det jag känner till ska gå att känna igen, jag ville att förhäxad skulle vara som det var förut, jag ville inte att barnvagnsaffären där mamma handlade saker till mig skulle stänga, jag vill för alltid spara vissa saker, jag vill att Logan och Veronica ska vara ihop!

Kalla mig nostalgi. Fru Nostalgi.

För övrigt är det magsjuka i familjen. Jag vill att det ska vara som igår, då vi inte hade ett magsjukt barn.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du och jag kan bilda klubb! :-) Varför kan det inte bara förbli bra, när det är bra? Fast nu är det bra... förutom kräksjukan AB här med.. Så vi kan bilda en till klubb: kräksjukan in the house!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback