Gnäll

Jag har ont i ryggen.
Jag sover inte på nätterna längre för att jag har ont.
Jag måste ringa sjukgymnast.
Jag kan inte vända mig i sängen längre utan att nästan gråta.
Jag har noll intresse och motivation till att plugga, för jag är så trött.

Det logiska hade ju här varit att bli sjukskriven. Men nej, jag vill ju ha min examen. Vilket jag vill. Jag vill ha min examen, jag vill bli klar. Men just nu är jag så trött och har så ont. Suck.

Tur då att man har en liten kokoskorv som kan muntra upp en genom att dansa pardans med sin docka framför tv:n när de visar instruktioner till lindystep. Skitduktig. Fast han har fortfarande inte lärt sig Ola Salos schlagersteg. Vi måste träna mera. Typ nu. Det måste ju sitta tills finalen.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag tycker att du ska sluta ha ont i ryggen nu, för det verkar ganska onödigt. ajt?

hoppas att du hade det trevligt i uppsala i helgen, vi får bestämma ett datum för mitt och sofies besök snart. kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback