Mellandagsmys

Nu är julen över. Köttbullarna och potatisgratängen slut, kalkonen uppäten, knäcken likaså. Allt som allt har det varit en väldigt bra jul. Jag fick superbra julklappar (särskilt boxen med "Kalla fötter") och barnen var helt perfekta (som vanligt).

På juldagen var det utgång, och jag fick förklarat för mig hur man ska bete sig. På förfesten ska man tydligen hångla med alla killar + värden/värdinnan. Och vid tio skulle man visa brösten/fittan (inte mitt ordval, mind you!) beroende på vad som kändes bäst. Självklart gjorde jag allt, man vill ju inte vara ocool!

På annandagen var jag först bakis och avnjöt Kalla Fötter tillsammans med bakis syster + lite bakisostbågar och cola, sen fick Noah träffa hästar! Superspännande var det minsann.

Och igår kom vi äntligen hem. Efter att ha hälsat på Noahs älsklings-tyra ännu en gång. Ungen är något kär i sin storkusin.

Och tog vi det lugnt nu då, första dagen hemma? Nej, det är väl onödigt? Istället körde vi igång med projekt "möblera om hela vardagsrummet". Nu är det relativt klart dock, och jag hinner blogga lite med Winnerbäck i min alldeles nya mp3-spelare!

Klart slut från mig, nu ska jag passa på att vila lite innan barnen vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback