Vem är mest pucko?

Här är en liten frågetävling. Den som kommer med rätt svar har en hjärna.

Vem är mest pucko?

1. Killen som våldtar en ny tjej bara några månader efter att han blivit (felaktigt) friad från den förra våldtäkten?
2. Åklagaren som frågade tjejen i den första våldtäkten "vad trodde du att ni skulle göra, dricka té eller?"
3. "Juryn" som lät våldtäktsmannen löpa fri trots att de kunde konstatera att tvång hade förekommit?
4. Idioterna på stureplan som inte fryser ut den äckliga våldtäktsmannen?
5. Föräldrarna till stureplansidioten som uppenbarligen inte lärt honom förstå att det inte är ok att våldta?

Rätt svar: stureplansprofilen är mest pucko. Det är ju han som har våldtagit. De andra är "bara" rå-idioter. Jag funderade ett tag på att publicera namn och bild på honom, men mitt samvete gentemot pressetiken hindrar mig. Inte något samvete mot honom, han tycker ju själv att det är "gött med förnedring". Å andra sidan finns det ju andra som inte har samma samvetskval som jag. Oj, titta här:
en tråd på flashback. *visslar*

Ibland blir man så trött, så trött.




Kommentarer
Postat av: jänet

*fnissar åt ellen*
Och YES, jag har en hjärna! Woho! ^^,

Postat av: milla

Håller med dig.. Fy fan....
kolla gärna in blogg o kommentera (nybloggare)

2007-08-09 @ 18:18:16
URL: http://fuel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback