Utmanad!

Jänet utmanade mig, så nu ska jag väl ta och lyda då! Jag gör det enkelt för mig och kopierar hennes upplägg, men byter ut till mina egna fakta. Ursäkta, men jag är gravid på övertid, jag får vara lat!

Regler:
- Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
- Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
- I slutet av inlägget skriver du valfritt antal personer du vill utmana.

Mina fakta/vanor:
-
Jag kan vifta på öronen
- Jag följer sjukt många tv-serier
- Jag tycker att jag har snygga anklar och fötter, speciellt i högklackat
- Jag sover fortfarande med ett gosedjur i sängen. Och skäms inte ett dugg. (Obviously!)
- Jag fascineras av Irland och Dublin, och skulle jättegärna bo där ett tag.
- Jag grät floder när Karen i "Kalla fötter" dog, mådde dåligt flera dagar efteråt
- Jag har fått en puss av Joakim Åhlund i Caesars/Teddybears Sthlm
- Jag har inte haft min naturliga hårfärg sen jag var typ 12 år. Jag vet inte ens hur den ser ut. När jag började färga håret var jag blond. Men jag tror att jag har blivit mörkare, så mörkblond kanske?


Utmanade av mig:
Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback