Trött

Snälla älskade lilla sötnos, kan du inte komma ut nu? Jag är trött, så in i märgen trött. Och då är det ändå några veckor kvar, även om det teoretiskt kan starta när som helst.

Jag lovar att den här ungen kommer stanna i magen ända tills september. Har jag fel får alla som kommer och hälsar på oss när hon är ute äta chokladbollar när vi fikar! Om man tycker om det så klart.

Är nere i Nyköping nu i alla fall. Har avlastning från mamma och systra mi. Vääldigt skönt, men också vääldigt mycket mer aktiviteter än vanligt. Igår lunchade jag med A, åt glass med pappa och så hade vi till sist picknick i hamnen. Åt rökta räkor (sinnessjukt gott!) och lyssnade på bandet Soulsting. Noah tokmumsade räkor och dansade i gräset. Han är så fin så fin så himla fin.

Imorgon ska vi ha filmkväll, jag L och S. Ska bli väldans trevligt. Och då ska jag se till att köpa en azteka också, har varit sugen på en länge. Mums mums, campino-sås på pizzan!!

Nu ska jag vila mina svullna fötter och vänta på maten. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback