Pippi-obsession

Alltså, att N inte är helt normal visste vi ju redan. Men att han är så himla besatt av Pippi är lite märkligt faktiskt. Sätt på en Pippi-film och han är paralyserad. När ett avsnitt är slut börjar han gråta. Häromdagen sprang han fram till tv:n, slängde sig mot rutan och grät "pippiiii, pipiiii" när eftertexterna började rulla. "Mera pippiiiii, mera" Det är inte helt... sunt?

Och inatt när jag var uppe på toaletten för 9:e gången, hörde jag hur han började gråta. "Nu vaknar han" tänkte jag. Men nej, det var bara en mardröm. Jag hörde *gråt gråt* "pippii pipiiiii...."*snyft* och sen somnade han om. Undrar vad han drömde? Att alla våra pippiavsnitt raderats från xboxen?

Han är så fin. Och lite knasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback