Dålig bloggare

Jag är en dålig bloggare. Jag bloggar alldeles för sällan, det är dåligt. Men blogg.se är också dåligt, för varje gång jag tänker blogga är det så segt. Dåliga blogg.se, dåliga jag.

Men om man har så mycket att göra hela tiden då hinner man ju inte blogga. Jag måste faktiskt sova lite på dagarna, och surfa lite, och läsa lite och så hämta på dagis och så ha teparty med N och hans leksaker, och så köpa utemöbler på en lördag, och så ha myskvällar och så massor sånt. Då hinner man inte blogga.

Men om man sitter kl tolv en lördagkväll och är paniskt rädd för magsjuka* och ser på "PS. Sista sommaren", då har man ingen ursäkt längre. Då finns det inget viktigare att göra liksom.

Jag har i alla fall sällskap. En trött fet skrutt på bordet, en vaken Trull i fönstret, en liten lill-miss i hallen och så en helvild bebis i magen. Helt ok ändå!

(*P är magsjuk. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!)

Kommentarer
Postat av: jänet

*håller alla mina tummar för din och N skull*

Postat av: lisa

knark! jag visste väl att det var något sånt!

2007-04-23 @ 19:12:47
URL: http://lisamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback